wtorek, 6 grudnia 2016

Mikołajki..

Ahoj! ☺
Czas pędzi nieubłaganie. Ah, już ostatni miesiąc 2016. Grudzień, dla mnie zawsze miesiącem wyczekiwanym. Chyba moim ulubionym. A dzisiaj oczywiście mikołajki. Pod poduszką znalazłam oczywiście mały przedświąteczny upominek, ale to co przyszło z Zuzankowa.. Są prezenty przy których piszczymy z zachwytu, ale są i takie, które odbierają nam mowę.. z wrażenia. :) (pozwolę sobie podlinkować :)) Cudności! 


Dziś mam małą chwilę, aby coś tu naskrobać. 
Bardzo chcę pokazać nowy sweterek. :)
Ten to chyba mój ulubiony!

A to też ulubione, zdjęcie.




Nowy przyjaciel Loui, najlepszy. Reksio.


I najpiękniejsze buciki jakie miałam :)

Do napisania!

4 komentarze:

  1. Ale fajne prezenty! <3
    Wesołych Mikołajek;p
    Buciki i piesek.. ahh maja moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jakie śliczne różności! Buciki zupełnie skradły moje serce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz piękną lalkę! <3 Grudzień to jeden z najbardziej uroczych miesięcy roku <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh jakie ona ma cudowne warkocze >w< Śliczna. I buty urocze. ♥ Jestem tutaj nowa więc jeśli tylko będziesz miała ochotę, zapraszam Cię w moje skromne progi. :3 http://lalkowyteatr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń