sobota, 5 marca 2016

Dwa posty pod rząd? Wow. Nie mogę się powstrzymać! Ja muszę dodać dzisiejsze zdjęcia. Nie byle jakie zresztą :3 Dzisiaj miałam okazję spotkać się z Marysią i Patrycją 
Było dość sporo lalek, miło spędziliśmy 3 godziny :) Dziękuję Wam, dziewczyny jesteście wspaniałe.Następnym razem postaram się nie zapomnieć.. Lusi :') A następny raz będzie, to pewne.  
Nie obyło się bez dziwnych spojrzeń ludzi i chłopaka, który robił nam zdjęcia :') 
Ja do tej pory jestem meeega zauroczona Mary♥ i Hirato, więc nie potrafię sklecić dłuższego teksu niż to. Z resztą, wszyscy na zdjęcia czekają!

Przeurocza, cudowna, kochana May - Marysi 
Pozdrawiam Weronikę, która kocha ten model :D


Cudowny Sebuś - Patrycji 

Przecudowna pullipka, o włoskach jak owieczka 
Wybacz Patrycja... nigdy nie zapamiętam jak ma na imię :')

Mary 
Ukradnę.
Własność Marysi.. niestety xd

Melody, Marysi 



Hirato - Patrycji
Słodziak z niego 
Szkoda, że mam tak mało zdjęć, ponieważ dostęp był do niego ograniczony, co nie Marysiu?


Sebastian i Mary jak by ktoś nie zauważył xD


Teraz zaczynają się zdjęcia grupowee..

Wszystkie pullipy 

Dalki Marysi 

Hirato z Sebastianem, którego nie widać.. :'D

Mary z Emilcią..

I całe stado, rodzinka  xD

To tyle,
jestem zachwycona :')
Do zobaczeenia.
Julka.

9 komentarzy:

  1. Cudownie było ^^ Czekam na więcej spotkań...

    Jaki ograniczony dostęp? Przecież byłam grzeczna i jeszcze go nie ukradłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy godziny wpatrywania się w jedną lalkę i próba kradzieży XD Tak, grzeczna byłaś ♥

      Usuń
  2. Ja najchętniej ukradła bym Mary i Emilkę <3
    Chyba jeszcze nie widziałam tak zjawiskowej pullip panny!
    Ach te usteczka...
    No Julka widzę iż nowy sprzęt jest jak najbardziej zacny XD
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie było????
    ZAZDROŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, w Łodzi się takie cuda działy a ja dziś cały dzień w Sochaczewie :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę wiele śliczności! Szkoda, że nie mieszkam blisko Łodzi :'D Cóż, może następnym razem B)) xD
    Słodkie zdjęcia, szczególnie te na który Mary trzyma króliczka ♥ ^^

    OdpowiedzUsuń