niedziela, 2 kwietnia 2017

Niezapominajka

Ahoj!
Ach, jak pięknie się zrobiło! Aż chce się wyjść z domu. Tak bardzo już brakowało mi tych ciepłych słonecznych dni. Ostatnio pojawił się nawet w okolicy ktoś nowy..
Jest wielka paka..


Długo wyczekiwana byul Paulia, u mnie Niezapominajka.
Długo na nią czekałam, ale nie zapomniała o mnie! 



To pudełko jest przepiękne.








Pozmienialiśmy trochę...

Loui postanowiła oprowadzić Niezapominajkę.






N: *człap człap*



Ten stock jest cudny..






Loui też bardzo chciała się pokazać.



Dwa takie same, ale nie wiedziałam, które.

Do zobaczenia!

8 komentarzy:

  1. A więc Niezapominajka? Jest prześliczna, doprawdy.
    Jedyne, co mi w niej nie pasuje, to wig. Przypomina mi nieco stockowego wiga mojej Faith. Też jest tak bardzo "sztuczny" w dotyku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To stockowy, jestem spłukana i nie mogę teraz kupić lepszego :c w dotyku jest okej :3

      Usuń
  2. Paulia to uroczy model! Gratulacje, na pewno będzie się miała u ciebie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy nowy nabytek :) Byulki są prześliczne, a ta ma w dodatku wyjątkowo uroczy strój. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jakie prześliczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post, fajnie się czytało :) Gratuluję nowego lalka ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezapominajka to urocze imię!
    a te butki ma do schrupania!!!

    OdpowiedzUsuń