niedziela, 17 kwietnia 2016

List (?)

J: Louui..
L: Hmmm..?

J:Co robisz?

L: Eee.. nic takiego.
J: Wiesz, co.. mam dla ciebie prezent.

L: PREEEZENT!

L: No, no, daj! Daj! *-*

L: Jaaaaki śliczny.

L; Dziękuję!

L: Alee.. wiesz co...

J: ?
L: *odkłada zabawkę*

L; Chciałabym..

L: Napisać do kogoś..

L: List...
Mogłabym?

L: Proooosze!

L: Jeej!


L: Teraz tylko spakuję do tej dużej koperty..
*wiem, że inne światło, ale mama mi zamknęła okno xD*

L: Podpiszę..

L: *pełne skupienie*

L: Skończyłaaaam!

W tym całym zamieszaniu nie zdążyłam się przywitać.
Czeeść!
Historyjka udana czy niee.. nie wiem. xD
Ze zdjęć jestem zadowolona, ale w wymyślaniu czegoś w tym stylu dobra nie jestem.
Ja tak wielbię te lalkę, że dla mnie wszystkie zdjęcia są piękne, ważne zeby była na nich moja Loui.
Aaa przy okazji robienia historyjki powstało też kilka innych, fajnych zdjęć :)


Loui z misiem jeszcze bardziej mnie rozczula xD


A do kogo Loui napisała list?
A to innym razem się dowiecie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
*Osobo! Nie zdradzaj XD*

Do zobaczenia! ~

8 komentarzy:

  1. ooo ciekawe xd
    No to czekamy!
    Loui <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ona śliczna <3 Nawet w tych brązowych oczkach XD Loui to Loui - jak byś jej nie oszpeciła i tak będzie piękna :3
    A poza tym domyślam się, do kogo Loui pisze list, hihi XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka faktycznie jest bardzo śliczna i nie dziwi fakt, że skupia na sobie uwagę. Piękny wig, ciałko, oczka... No a misia jakiego fajnego dostała! Rozpieszczasz ją ;) Ewidentnie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotostory, lalka prześliczna :) Lalka naprawdę zwraca uwagę, wszystko jest tak ładnie dopasowane <3
    Ten miś też jest słodki :) A to Loui ma fajnie :D
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Loui!♥ Zgadzam się z Weroniką - jest tak samo słodka w każdym wydaniu ^-^ I jeszcze z tym misiem *-*
    Ciekawe do kogo ten list... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z misiem czy bez, mnie Loui rozczula zawsze. :3 Zwłaszcza w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna lalka, wychodzi bardzo 'żywo' na zdjęciach! No i ma śliczne spojrzenie, a z misiem bardzo jej do twarzy. :3

    OdpowiedzUsuń