sobota, 2 kwietnia 2016

Razem zawsze raźniej! ^-^

♡♡♡
Cześć! *-*
A dzisiaj żadnych znaczków w tytule.. tylko tytuł! xD
Szok i nie dowierzanie!
Tak samo jak fakt, że na dzisiejszych zdjęciach są obie panienki. 
Szok x2! xD
No i zdjęć jest nawet dużo! 
Postarałam się! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zdjęcia na kocyku, ponieważ nie mogę wychodzić z domu, po za tym bałam się, że jak upadną to zrobią sobie krzywdę. (Ah, ta troska)
Mimo wszystko były grzeczne, żadna nie straciła głowy ani innej części ciała. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Szczerze to nawet nie dawałam, żadnych filtrów. (Nie do końca xD) Wydaje mi się, że są okej, a nie chciałam przedobrzyć i prześwietlić.
~~~
A tak zupełnie na marginesie, to nawet tak się rozłożyłam, że do szpitala trafiłam xD
~~~~

Fajnie się przymizia do Lusi. ♥

To przypadkowe xD

Urooocze *-*



Tak samo jak to xD również przypadkowe.


^ Mieszane uczucie czy zostawić surowe.. ale zostawiłam takie jakie jest.


Eeeee.. muszę popracować nad takimi całościowymi.. bo znowu prześwietliłam :")

Tutaj nałożyłam filtrów, a filtrów XD
Alee..
na buty można xD

Tyle...
Dziękuję!
Do zobaczenia!
^~^

5 komentarzy:

  1. Emilka ma taaakie cudne łapki <3 Brałabym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Lusia księżniczka, jak zawsze zresztą XD Ciekawi mnie, dlaczego im wcześniej razem zdjęć nie robiłaś, fajnie razem wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie prześwietliłaś XD Wystarczyłoby trochę kontrast podkręcić i zdjęcie byłoby super <3 w ogóle coraz lepiej Ci idą zdjęcia, a dziewczyny razem są suuper urocze! btw czemu szpital? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana <3
      A szpitaaal.. no załatwiłam się jak robiłam zdjęcia (najprawdopodobniej, poświęcenie level Julka) i.. przewlekłe zapalenie migdałów :""")

      Usuń
  3. A co to za urocze, kudłate stworzenie na pierwszym zdjęciu? :'D
    Dziewczyny razem wyglądają przesłodko, nie mogę się na nie napatrzeć ^^"
    A te 'przypadkowe' zdjęcia przypadkowo wyszły świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tam groźny zwierz XD (Groźny za bramą, jak już się wejdzie to ucieka xDDD)
      Dziękuję,dziękuję, dziękuję <3

      Usuń