poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Shiori

Hej, jestem Shiori! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cześć! ^-^
Ta lalka tak mnie zauroczyła, że musiałam ją kupić i ją tu pokazać!
Kurde, ja nawet monsterek nie pokazuje xD więc... dziwne XD
aleee...
ona jest cudowna i nie zdziwiłabym się jak by było jej tu więcej. 
Na opakowaniu takie urocze dziewusie. ♥
Co do samej lalki jest to Ori princess, ale na półce sklepowej podpisana jako "Modna lalka"- nie wnikam. xD
Stawiam na to, że to lalka z jakiegoś anime, mangi. (łał, jakaś ty genialna)
Po wpisaniu w wyszukiwarkę..
Raczej do sama lalka nie jest podobna do postaci wyżej, ale za to dziewczynki na opakowaniu już tak.
Aaa wracając do lalki.
Sukieneczka jest dość fajna. Nawet bardzo. Materiał u dołu nie gniecie się, czyli pluus.
(jakość (*) )
Lalka dostała też w prezencie od producenta takiego fajnego misia. Jest on z dziwnego czegoś xD 
Podczas zdjęć (które zaraz pokażę) lalka nie ma na sobie orginalnych butów i bransoletki..
Buty są źle zrobione i spadają, natomiast bransoletka.. nie podoba mi się xD
Jest za wielka.
Ciałko różni się od zwykłej barbie, jest trochę.. szczuplejsza? (taak, taki mały szkielecik)
I ma fajne majtunie!
Ogólnie zrobiona fajnie, kolana się zginają, ręce nie.
Wkurza mnie to, że jak podnoszę jedną nogę, to i druga się podnosi (tak jak by były połączone) i nie może mieć jednej nogi z przodu a drugiej z tyłu (może ktoś zrozumiał xD)
Buzia bardzo, bardzo mi się podoba, włosy też są ok.
Są raczej mięciutkie, przyjemne w dotyku, nie posklejane lakierami i innymi specyfikami. 
Tylko.. ona.. jest tak trochę łysa XD gdy podniesie się włosy widać nieco łysinkę.
Ale i tak chyba wolę to niż posklejane włosy monsterek.
Czas na jakieś poważniejsze zdjęcia lalki a nie jakiś pudełek i butów xD


Fajne łapki ma tak btw.

STOI!
Żartuję xD
Nie stoi, patyk ją podpiera.


Aaaa! Bardzo lubię to zdjęcie, chociaż jest bardzo przeciętne.


Próba usunięcia sznurków po bokach.. emm.. nie powiększaj dla własnego zdrowia xD
Może kiedyś się nauczę.
Wersja ze sznurkami, lepsza chyba nawet xD



Jak wam się ona podoba?
Jak dla mnie, mimo okrutnej artykułacji, lalka jest super modelką, bardzo fotograficzną (tak to się mówi?). I była bardzo nie droga.
Jeśli spotkacie w sklepie bliźniaczkę Shiori, to polecam!
Wieeem, to bardzo dziwny wpis, ale czasem potrzebuję zająć się też innymi, tańszymi lalkami. (dziwaaak)

Dzięki!
Do zobaczenia!

4 komentarze:

  1. Ty dziwna? Ja robiłam custom lalce siostry z carrefoura xDD Ślicznotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jaka kawaii ♥ (Dośc często używam chyba tego słowa,,ale jak ma uzo znaczeń,to truuudno XD)
    ♥♥ Śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że ta panienka naprawdę świetnie się prezentuje!
    A jej urocza mordka po prostu mnie powala ^-^ W zasadzie cała jest urocza, istny cukieras! :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajna dziewoja. Taka inna, oryginalna. Super

    OdpowiedzUsuń