wtorek, 2 sierpnia 2016

Nowa Loui i dużo ślicznych prezentów!

Ahoj!
Dzisiaj Loui wróciła! Strasznie się cieszę i jestem bardzo zadowolona z nowego wyglądu Loui. Makijaż jest troszkę mocniejszy niż poprzedni, ale rówież ładny! Ważne, że Loui jest teraz czysta, nie ma plam i rys. Dostała również nowego wiga, tak w gratisie ode mnie :D Wig trochę już na nią czekał. No cóż, nie zwlekam i pokazuję nową Loui! Gotów?
^ to jako jedyne z filtrem.. Reszta bez, żeby pokazać kolor wiga.



Bluzeczka od Majorki, ale o tym troszeczkę później!


To z filtrem mi się też podoba >.<


^Bardzo lubię to zdjęcie i mam nadzieję, że blogger nie popsuje.
Zdjęcia mogą być nieco poruszone, robiłam je zaraz po skręceniu Loui, a byłam troszkę roztrzęsiona. Taaak, miałam problemy z tym mechanizmem. Jestem beznadziejna w te klocki. >.<
Mam nadzieję, że Loui Wam się podoba! Lepsze zdjęcia już niebawem! (Pewnie nie będę mogła się powstrzymać i jutro opublikuje kolejne posty D:)
A teraz prezenty!
Ostatnio otrzymałam paczkę od Karoliny

Karola wysłała mi dużo miniaturek, które na pewno pojawią się na blogu w najbliższym czasie. 
Dziękuuuję!
Ostatnimi czasy wygrałam również candy u Majorki i nagroda, którą dostałam sprawiła mi ogromną radość :D 
Pozwolę sobie wstawić zdjęcie, bo jestem oczarowana tym rysunkiem i ogólnie całością. Cieszyłam się jak dziecko!
Bąbelkowi bardzo spodobała się nowa sukienka.

Ah, dużo chwalenia się, ale co tam!
Do napisania!

4 komentarze:

  1. Nowa Loui jest prześliczna. Wygląda tak uroczo i nie spodziewałam się, że aż tak mi się spodoba!
    I zazdroszczę prezentów. (´▽`)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna Loui *-* sukienka też cudowna, gratuluję i zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim wydaniu podoba mi się jeszcze bardziej niż wcześniej <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju nie wiem czy teraz Loui nie podoba mi się nawet bardziej niż poprzednio. *_* Ten, wig, coś pięknego po prostu. <3 Cieszę się również że paczuszka się podobała, bałam się trochę że nie doszła bo wiadomo jak to z pocztą, a tu wchodzę i proszę. :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń