sobota, 15 lipca 2017

~Wakacyjnie~ 2


Ahoj!
Wróciłam z wakacji i tak jak już mówiłam, zabrałam ze sobą Loui. Zrobiłam masę zdjęć (chociaż teraz myślę, że mogłabym zrobić jeszcze więcej). Było bardzo fajnie, nie ukrywam! To były moje drugie wakacje z lalkami. ^^ Pierwsze. Także zapraszam na relację!
p.s. Loui ma nowego wiga, co nikogo już nie dziwi, ale pierwszy raz tak bardzo czuję, że to to!

L: Wreszcie wygrzebałam się z tych wszystkich papierów, oo mamoo jak tu gorąco.
Zabrałam  Loui na spacer w środku dnia, co nie było najlepszym pomysłem.


L: Żyję! <ledwo, całą podróż siedziałam w torbie!>





Nasze ulubione miejsce na ośle.



Nie mogłam się zdecydować mimo, że takie same. (chyba to drugie, szkoda, że uciełam nóżkę)







~~~~ 


L: JEST FLAGA! 









Syndrom poucinanych nóg...





---------------


Taką panienkę udało mi się przygarnąć. Śmieszna jest dość, ale bardzo fajne ma cielsko.





Kupiłam buciki i oczywiście za duże.

Ale nie aż tak duże jak myślałam, a myślę, że fajna pamiątka.

L: Żartujesz sobie? Przecież to kajaki(!!??)

Do zobaczenia!
Podobny obraz

8 komentarzy:

  1. To jest zdecydowanie TO! Wygląda przecudownie! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. To jedenaste zdjęcie od dołu mnie niezwykle zauroczyło ♥ Loui wygląda naprawdę cudownie w nowych włoskach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Loui jest sliczna,zdjecia cudowne...wszystko w tym poscie jest swietne!
    Kocham Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo mówić - jestem zachwycona wprost fotkami! Uwielbiam zdjęcia plenerowe, a już pochodzące z wakacyjnych wojaży są moimi ulubionymi! Cudnie! A buciki faktycznie świetną i funkcjonalną pamiątką. :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Loui ślicznie wygląda w tym wigu. Trampeczki są troszkę za duże, ale lepiej za duże niż za małe, więc niech nie narzeka ;) Zdjęcia plenerowe cudne, a krajobrazy ujmują za serducho, z przyjemnością oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie wakacyjne zdjęcia! Przeglądanie ich zawsze sprawia mi ogromną radość, to chyba przez "promieniujące" od nich ciepło :D
    Loui jest przesłodka ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka panienka.Wakacyjne zdjęcia fenomenalne.

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że zabrałaś Loui ze sobą!

    a butki lepiej ciut za luźne niż
    za ciasne!

    Kotek na deser - do schrupania ♥

    OdpowiedzUsuń